3 Φεβ 2024

ΑΡΗΣ ΝΤΕΝΤΟΠΟΥΛΟΣ: «Αποχαιρετώ τον Πειραιά για την Κόνιτσα με τις καλύτερες εντυπώσεις!»

Ο Άρης Ντεντόπουλος, ο επιθετικός του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟΥ που φέτος βρίσκεται στην 3η θέση των σκόρερς στην Β” κατηγορία της ΕΠΣΠ, έπαιξε την περασμένη αγωνιστική το τελευταίο παιχνίδι για την ομάδα του – σκοράροντας φυσικά – και πλέον μετακομίζει στην Κόνιτσα του Νομού Ιωαννίνων! Εκεί θα αγωνίζεται με την φανέλα της ΠΙΝΔΟΥ ΚΟΝΙΤΣΑΣ και υπάρχουν και άλλα μεγαλεπήβολα σχέδια. Με την ευκαιρία της αποχώρησής του από τα μέρη μας, μιλήσαμε με τον 30χρονο ποδοσφαιριστή εδώ στην εφημερίδα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο…
- Άρη, φέτος τα πας εξαιρετικά! Έχεις πετύχει 10 γκολ σε μόλις 8 αγώνες που έχεις συμμετάσχει, είσαι πολύ ψηλά στον πίνακα των σκόρερς της κατηγορίας, και θα μπορούσες να πας και για την πρωτιά! Πώς και αφήνεις τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ σε μια τέτοια χρονική συγκυρία;
Φεύγω από τον Πειραιά για καθαρά επαγγελματικούς λόγους και θα εγκατασταθώ μόνιμα στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Κόνιτσα Ιωαννίνων. Θα συνεχίσω βέβαια το ποδόσφαιρο και ήδη έχω πάρει μεταγραφή στην ΠΙΝΔΟ ΚΟΝΙΤΣΑΣ που αγωνίζεται στην Α” κατηγορία της ΕΠΣ Ηπείρου. Ήταν η ομάδα που ξεκίνησα το ποδόσφαιρο, έπαιξα μαζί της μέχρι Δ” εθνική κατηγορία, και την άφησα στα δεκαοκτώ μου όταν κατέβηκα για Σπουδές στην Αθήνα…

- Σε ποιες άλλες ομάδες έχεις αγωνιστεί μέχρι σήμερα στην καριέρα σου;
Στον Πειραιά έπαιξα πρώτη φορά το 2013 στον ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ στην Β” κατηγορία. Μετά πέρασα από τον ΑΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, τον ΑΡΓΟΝΑΥΤΗ και τελικά πήρα μεταγραφή στα ΤΑΤΑΥΛΑ στην Αθήνα όπου υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού, δεν έπαιξα καθόλου, και έμεινα έναν χρόνο εκτός αγωνιστικής δράσης. Στη συνέχεια επέστρεψα Πειραιά, έπαιξα έναν χρόνο στην ΑΕ ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟΥ, και το καλοκαίρι του 2019 ήρθα στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ όπου βρήκα την ποδοσφαιρική μου Ιθάκη! Αγωνίζομαι εδώ τα τελευταία πέντε χρόνια…

- Ποιοι ήταν οι λόγοι που «ρίζωσες» στον ΑΣΧ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ;
Οι άνθρωποι του συλλόγου και ο τρόπος που λειτουργούσαν. Στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ κατάλαβα τι σημαίνει πραγματικό ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο! Υπάρχει συλλογικότητα σε όλους τους τομείς – κανένας φυσικά δεν πληρώνεται – και ένα απίστευτα συνεργατικό κλίμα. Αν και είχα μια πολυάσχολη καθημερινότητα δεν έχανα σχεδόν ποτέ προπονήσεις επειδή ανυπομονούσα να ξαναδώ τους φίλους μου…

- Φοιτούσες στη Νομική Αθηνών, Άρη, τα προηγούμενα χρόνια;
Ναι, και σύντομα θα πάρω το πτυχίο μου. Ήθελα πάντα να αποκτήσω τα εφόδια για να βοηθήσω μελλοντικά τον τόπο μου. Ο παππούς μου ήταν Δήμαρχος παλαιότερα στην Κόνιτσα και υπάρχει οικογενειακή παράδοση να συμμετέχουμε στα κοινά για να προσφέρουμε στην πατρίδα μας. Έχω άλλα τρία αδέλφια, δύο στα Ιωάννινα και έναν στην Θεσσαλονίκη που έχουν ακριβώς το ίδιο σκεπτικό…

- Εξαιρετικά! Ας γυρίσουμε στο ποδόσφαιρο. Έπαιζες πάντα στην ίδια θέση στο γήπεδο;
Έχω παίξει και εξτρέμ αλλά ανέκαθεν η θέση μου ήταν στην επίθεση ως σέντερ φορ. Δεν κρατάω στατιστικά, αλλά αυτό που γνωρίζω είναι ότι είμαι ο πρώτος σκόρερ στην μικρή ιστορία του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ με 28 γκολ! Μάλιστα είχα χάσει και σχεδόν δύο σεζόν με όσα έγιναν την περίοδο του κορωνοϊού…

- Θυμάσαι κάποια χαρακτηριστικά τέρματά σου που πρόσφεραν πολλά στην ομάδα;
Θυμάμαι έντονα το νικητήριο εκτός έδρας γκολ στο 93′ κόντρα στην ΘΥΕΛΛΑ ΜΟΣΧΑΤΟΥ που είχαμε νικήσει 3-2, αλλά και το περσινό 0-1 μέσα στο Πέραμα κόντρα στην ΑΕ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ. Αυτά μου έχουν μείνει ιδιαίτερα στη μνήμη…

- Πώς το βλέπεις αλήθεια το φετινό πρωτάθλημα της Β” κατηγορίας;
Είναι πάρα πολύ δύσκολο και εξαιρετικά ανταγωνιστικό! Στόχος του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ από την αρχή ήταν να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται, αλλά πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει μέχρι την είσοδο στα μπαράζ ανόδου. Λυπάμαι πραγματικά που δεν μπορώ να βοηθήσω σε αυτή την προσπάθεια μέχρι το τέλος…

- Θέλεις να πεις δύο λόγια για τους ανθρώπους του συλλόγου;
Εννοείται! Κατ᾿ αρχάς οι συμπαίκτες μου ήταν το καλύτερο κίνητρο για εμένα να παίζω ποδόσφαιρο, τους εκτιμώ απεριόριστα. Ο Λάζαρος ο Ευστρατίου, αποτελεί την έννοια του Προέδρου στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο! Ο Πέτρος ο Τσιφάκης ήταν πάντα στο γήπεδο δίπλα μας σε όλες τις προπονήσεις. Ο Γιάννης Αντιμαχίτης έχει όλο το μέλλον μπροστά του και πιστεύω θα κάνει μεγάλη καριέρα. Πολύ καλά λόγια θα πω σίγουρα και για τον Χάρη τον Γερανάκη. Όσον αφορά τους προπονητές μου, δέθηκα πάρα πολύ τόσο με τον Νίκο Νικολάου όσο και με τον τελευταίο προπονητή μας, τον Μάκη Ιωακειμίδη. Ήταν αυτό που χρειαζόταν η ομάδα την δεδομένη χρονική περίοδο…

- Προφανώς, θα αισθάνεσαι λίγο περίεργα τις τελευταίες ημέρες…
Ναι, ήταν πολύ δύσκολο να αφήσω πίσω τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ και τους ανθρώπους του. Ευτυχώς το ίδιο κλίμα θα βρω και στη νέα μου ομάδα…

- Πες μας μερικά πράγματα και για την ΠΙΝΔΟ ΚΟΝΙΤΣΑΣ!
Είναι μια ιστορική ομάδα της ΕΠΣ Ηπείρου, προπονητής εκεί είναι ο κύριος Χρήστος Βαζάντης, και φέτος βρίσκεται στη μέση του βαθμολογικού πίνακα της Α” κατηγορίας. Πιστεύω να βοηθήσω με τα δικά μου γκολ την ομάδα να ανέβει ψηλότερα…

- Πόσες κατηγορίες έχει η ΕΠΣ Ηπείρου;
Έχει τρεις κατηγορίες όπως ο Πειραιάς. Στην Α” αγωνίζονται 16 ομάδες, στην Β” 20 σε έναν όμιλο, και στην Γ” κατηγορία παίζουν 14 ομάδες. Πάντως το καλό είναι ότι παίζουμε σε γήπεδα με φυσικό χόρτο και σε γενικές γραμμές παρακολουθεί πολύς κόσμος. Στην ΠΙΝΔΟ έρχονται από 300 έως 500 άτομα ανάλογα με τον αντίπαλο. Για ένα χωριό με 1500 μόνιμους κατοίκους το νούμερο είναι εκπληκτικό! Ολόκληρος ο Δήμος Κόνιτσας έχει περίπου 5500 κατοίκους…

- Να σε ευχαριστήσουμε για όσα μας είπες και να σου ευχηθούμε καλή συνέχεια εκεί στην Ήπειρο! Θέλεις να πεις κάτι τελευταίο πριν κλείσουμε;
Αποχαιρετώ τον Πειραιά για την Κόνιτσα με τις καλύτερες εντυπώσεις! Να σας ευχαριστήσω κι εγώ, να ευχηθώ καλή επιτυχία στον ΑΣΧ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ, και κάτι που ήθελα να πω για επίλογο είναι ότι μετά τη λήξη του πρωταθλήματος ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ θα έρθει για φιλικό στην Κόνιτσα με την ΠΙΝΔΟ! Θα είναι μια εκδήλωση που δεν έχει προηγούμενο και πιστεύω θα το ευχαριστηθούν οι πάντες!

- Νομίζουμε ήταν ο καλύτερος δυνατός επίλογος! Καλή επιτυχία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου