13 Ιαν 2021

Όμορφη Κόνιτσα

Κόνιτσά μου όμορφη, των Ιωαννίνων το καμάρι
Η φύση σου είναι όμορφη χιλιοτραγουδισμένη
Κάθε ταξιδιώτης που περνά από μακριά σε αγναντεύει
Επιθυμεί να κάνει μια στάση και στις όμορφες βουνοπλαγιές ν΄ ανέβει!
***
Οι κάτοικοί σου είναι φιλόξενοι και ταπεινοί
Ευγενικοί, πολύ αγαπητοί
Περήφανοι κι απλοί
Πολύ αρεστοί!
***
Ανέβηκα κι εγώ την ανηφόρα κι αγνάντευα τα όμορφα χωριά
Και του πατέρα μου την κρυσταλλένια Ζέρμα – Πλαγιά
Και τις κορυφές της Αητομηλίτσας
Που έχει κρυστάλλινα νερά!
***
Ω όμορφη Κόνιτσα
Πάντα σ΄ έχω στην καρδιά μου
Σ΄ αγαπώ και σε χαιρετώ
Πάντοτε θα σε επιθυμώ!

Βικτωρία Ν. Τσάγκα 
Περιοδικό "Κόνιτσα", Τεύχος 169, Μάρτης-Απρίλης 2013, σελ 116
(Περιοδικό όργανο επικοινωνίας και προβολής της επαρχίας Κόνιτσας)
Φωτό: Γαζώνας Θωμάς
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου