Θετική εξέλιξη η ένταξη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά στο ΕΣΠΑ 2021-2027 αναφέρει σε δήλωσή του ο Σταύρος Καλογιάννης:
Ο κ. Καλογιάννης, πρώην αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών, σε δήλωσή του για την ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών σχετικά με την ένταξη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά στο Τομεακό Πρόγραμμα «Μεταφορές» του ΕΣΠΑ 2021-2027, με προϋπολογισμό 290.000.000 ευρώ, αναφέρει:
“Ο άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά είναι πολύ σημαντικός για την... Ήπειρο, τη Δυτική Ελλάδα και τη νοτιο-ανατολική Ευρώπη καθώς, όταν ολοκληρωθεί, θα αναβαθμίσει ουσιαστικά το υφιστάμενο οδικό δίκτυο της περιοχής και θα ανοίξει νέες διασυνοριακές προοπτικές, μεταξύ Ελλάδας και χωρών των νοτιοδυτικών Βαλκανίων, στους τομείς των μεταφορών, του εμπορίου, του τουρισμού, των logistics. Επίσης, κατά τη διάρκεια της κατασκευής του θα τονώσει σημαντικά την τοπική οικονομία.
Καθώς έχω ασχοληθεί ενεργά επί πολλά χρόνια με το έργο, από τον σχεδιασμό του μέχρι την ολοκλήρωση των μελετών και την αδειοδότησή του, νοιώθω ιδιαίτερα ευτυχής για αυτή τη θετική εξέλιξη, παρά τις μεγάλες -και ορισμένες φορές αδικαιολόγητες- καθυστερήσεις στην ωρίμανσή του.
Απομένει να υπογραφεί η σύμβαση κατασκευής του έργου, ώστε να ολοκληρωθεί μέχρι το 2030.
Παράλληλα, πρέπει επιτέλους το Υπουργείο Υποδομών να ολοκληρώσει τις μελέτες του άξονα Καλπάκι – Κόνιτσα, ώστε να προχωρήσει η κατασκευή του και να αποκτήσει αναβαθμισμένο και ασφαλές οδικό δίκτυο η ευρύτερη παραμεθόρια περιοχή».
Ο κ. Καλογιάννης, πρώην αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών, σε δήλωσή του για την ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών σχετικά με την ένταξη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά στο Τομεακό Πρόγραμμα «Μεταφορές» του ΕΣΠΑ 2021-2027, με προϋπολογισμό 290.000.000 ευρώ, αναφέρει:
“Ο άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά είναι πολύ σημαντικός για την... Ήπειρο, τη Δυτική Ελλάδα και τη νοτιο-ανατολική Ευρώπη καθώς, όταν ολοκληρωθεί, θα αναβαθμίσει ουσιαστικά το υφιστάμενο οδικό δίκτυο της περιοχής και θα ανοίξει νέες διασυνοριακές προοπτικές, μεταξύ Ελλάδας και χωρών των νοτιοδυτικών Βαλκανίων, στους τομείς των μεταφορών, του εμπορίου, του τουρισμού, των logistics. Επίσης, κατά τη διάρκεια της κατασκευής του θα τονώσει σημαντικά την τοπική οικονομία.
Καθώς έχω ασχοληθεί ενεργά επί πολλά χρόνια με το έργο, από τον σχεδιασμό του μέχρι την ολοκλήρωση των μελετών και την αδειοδότησή του, νοιώθω ιδιαίτερα ευτυχής για αυτή τη θετική εξέλιξη, παρά τις μεγάλες -και ορισμένες φορές αδικαιολόγητες- καθυστερήσεις στην ωρίμανσή του.
Απομένει να υπογραφεί η σύμβαση κατασκευής του έργου, ώστε να ολοκληρωθεί μέχρι το 2030.
Παράλληλα, πρέπει επιτέλους το Υπουργείο Υποδομών να ολοκληρώσει τις μελέτες του άξονα Καλπάκι – Κόνιτσα, ώστε να προχωρήσει η κατασκευή του και να αποκτήσει αναβαθμισμένο και ασφαλές οδικό δίκτυο η ευρύτερη παραμεθόρια περιοχή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου