Δέκα χρόνια συμπληρώθηκαν και η τύχη της αγνοείται.. Ο λόγος για την μελέτη που αφορά στην βελτίωση του οδικού τμήματος από το Καλπάκι μέχρι την Κόνιτσα.
Η μελέτη είχε ξεκινήσει το 2014 με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Στην επίσημη πλατφόρμα για τα έργα που εγκαινίασε πρόσφατα η Κυβέρνηση αναφέρεται ως χρόνος ολοκλήρωσης το 2024!!! Γενικώς..
Σημειώνεται επίσης ότι «στο 1ο τμήμα γίνονται οριζοντιογραφικές βελτιώσεις καθώς και διαμόρφωση των ισόπεδων κόμβων στις διασταυρώσεις με το τοπικό οδικό δίκτυο. Επίσης μελετάται η κατασκευή γέφυρας μεγάλου μήκους μετά τον Βοϊδομάτη. Στο 2ο τμήμα συντάσσεται μελέτη βελτίωσης οδικής ασφάλειας και... διαμόρφωση ενός ισόπεδου κόμβου».
Ο προϋπολογισμός του έργου, όπως προκύπτει από στοιχεία που είχε καταθέσει στη Βουλή το Υπουργείο Υποδομών, βάσει του Τεύχους «Τεχνική Έκθεση – Προϋπολογισμός», όπως κατατέθηκε στην Οριστική Μελέτη Οδοποιίας, είναι 33,6 εκ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας 24%, των Γενικών Εξόδων & του Οφέλους Εργολάβου, αλλά και απρόβλεπτων 9%).
Στην περίπτωση που η μελέτη ολοκληρωθεί εντός του έτους θα απομένει το ζήτημα της χρηματοδότησης του έργου.. Αλλά το πρώτο και βασικό ζητούμενο είναι να ολοκληρωθεί επιτέλους η μελέτη έστω και μετά από δέκα χρόνια!
Η μελέτη είχε ξεκινήσει το 2014 με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Στην επίσημη πλατφόρμα για τα έργα που εγκαινίασε πρόσφατα η Κυβέρνηση αναφέρεται ως χρόνος ολοκλήρωσης το 2024!!! Γενικώς..
Σημειώνεται επίσης ότι «στο 1ο τμήμα γίνονται οριζοντιογραφικές βελτιώσεις καθώς και διαμόρφωση των ισόπεδων κόμβων στις διασταυρώσεις με το τοπικό οδικό δίκτυο. Επίσης μελετάται η κατασκευή γέφυρας μεγάλου μήκους μετά τον Βοϊδομάτη. Στο 2ο τμήμα συντάσσεται μελέτη βελτίωσης οδικής ασφάλειας και... διαμόρφωση ενός ισόπεδου κόμβου».
Ο προϋπολογισμός του έργου, όπως προκύπτει από στοιχεία που είχε καταθέσει στη Βουλή το Υπουργείο Υποδομών, βάσει του Τεύχους «Τεχνική Έκθεση – Προϋπολογισμός», όπως κατατέθηκε στην Οριστική Μελέτη Οδοποιίας, είναι 33,6 εκ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας 24%, των Γενικών Εξόδων & του Οφέλους Εργολάβου, αλλά και απρόβλεπτων 9%).
Στην περίπτωση που η μελέτη ολοκληρωθεί εντός του έτους θα απομένει το ζήτημα της χρηματοδότησης του έργου.. Αλλά το πρώτο και βασικό ζητούμενο είναι να ολοκληρωθεί επιτέλους η μελέτη έστω και μετά από δέκα χρόνια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου